It's not fair

Just nu är jag himla avundsjuk på alla som uar påväg till Göteborg för att se Göteborg Horse Show och Värlsdcupen i hoppning, jag vill också jue! Istället ligger jag sjuk i min säng, dricker te och ser på Criminal Minds. Och det spelar ingen roll ifall man bor i Stockholm eller Los Angeles, lika tråkigt att vara sjuk även om man befinner sig på andra sidan jorden. Jepp, jag tycker lite synd om min själv! 
Igår gjorde jag bort två dagars jobb för att kunna vara hemma idag med gott samvete och försöka bli av med den här förkylningen. Båda formar klara och reda föra att börja gjutas varmskum i imorgon, helt klart värt det att jobba lite extra för det. Jag vill ha ut två fina omgångar med delar den här veckan för att vara redo för nästa vecka då det är dags för pre paint, testmakeup och slutprov.
 
Och sen åker jag hem till Sverige en sväng och kanske får hälsa på den här snygga killen!
Kommentera inlägget här: