Putting your imagination on paper

Har haft en ganska normal dag på CMS, om man nu kan ha det, och fixat till min life cast så den är färdig för skulptering imorgon. Hamnat i bästa klassen trots att dem splittrade vår förra, bestämt modell och fått godkänt på min idé. Fick även en del värdefulla tips för att förbättra min design och kan bara vara otroligt tacksam för att vi har så grymma lärare. Wiee, vad kul det här ska bli!
Så min design är till hälften beauty och hälften bloody, ville få med båda delar av det jag utbildar mig inom. Tillsammans blir det en sjöjungfru inspirerad av myten om att sjöjungfrur egentligen är ondskefulla varelser, sin skönhet till trots. Tror det kan bli rätt så intressant att göra, ska bli roligt att äntligen få gå all in.
Här är en första skiss jag gjorde på en halvtimme, tror att det får bli en kurs i teckning efter det här!
Kommentera inlägget här: