Lugnet före stormen

Just nu händer det verkligen ingenting alls och samtidigt så mycket. Man får passa på att njuta av lugnet den här veckan för sen blir det fullt med jobb, fix och resor. Helst jag som är expert på att skjuta upp saker till sista sekund och sen inse att jag borde gjort det för länge sedan. Och inför en USA resa/flytt finns det mycket att skjuta upp ifall man ger sig den på det. 
Även om det inte händer mycket mer än att jag umgås md familj och vänner, läser böcker och går långa promenader med hunden här i Norrland så är det en ständig tankeprocess och planering på gång. För i december när jag kommer hem igen är det mycket som förhoppningsvis blir nytt. Lägenhet, bil och häst skulle skapa en ordentlig nystart och upptar mycket av mina funderingar just nu. Sedan vet man ju aldrig vad framtiden har för överraskningar åt en så det är kanske dumt att drömma, men det är lite min grej så jag gör det ändå!
I'm enjoying the calm in my life right now, before I have to start working and planning again next week. Everything is closing in now and there's a lot left to do since I, as usually, don't do things until last minuite. But even though there's not much happening right now I do a lot of dreaming and planning for the future and when I get back to Sweden. Maybe stupid of me since plans always change but I like being a dreamer. It's go big or go home right now!
 Bild från min ständiga inspirationskälla, weheartit. 
Kommentera inlägget här: