Sleepy

Jag unnar mig några timmars lugn nu på kvällen då det ändå var för sent för att hitta på nåt vettigt. Vi stannade nämligen kvar på skolan efter lektionstid för att äta popcorn och se en dokumentär om en av de största streetstyle-fotograferna i New York, Bill Cunningham (stavade jag rätt nu?). Otroligt fascinerande människa och filmen gjorde mig sådär glad som man blir av filmer med hög mysfaktor och inspiration.
Det är bara två dagar kvar på den här kursen nu och det ska bli skönt med lite ledigt nästa vecka. Även om man inte tror det så sliter det både på kropp och huvud att ha så långa skoldagar och upp emot två timmars pendling varje dag. Men så himla värt det, jag är verkligen glad att jag valde ABLkursen istället för den vanliga Beauty kursen. Imorgon blir det business snack hela dagen och jag hoppas på lite nyttiga råd inför framtiden. Det börjar bli dags att välja hur man ska nischa sig nu och efter min tid på Cinema har man fått mycket att fundera över. Sen på fredag väntar en photoshoot, som ni såg tidigare gör vi en story på starka läppfärger. Kommer ha åtminstone ett par modeller att jobba med så det blir roligt!
Nu väntar dagens sista Skypesamtal till Sverige och sen ska jag sova som en liten gris!

Kommentera inlägget här: