Change

Saker förändras, så är det. Människor ändras, planer ändras, känslor förvsinner och ersätts med nya, it's just the way of life. Det är intressant att tänka tillbaka på vart man var för ett år sedan, se hur långt man kommit och drömma om vart man kan vara om ännu ett år.
 
Just nu ser jag allra mest fram emot att få gå vidare till specialeffektskursen, jag vill testa och se om det känns lika rätt som jag tror att det kommer göra. Igår hade klassen före oss sin blood-demo, snacka om att det såg roligt ut! Sen ser jag fram emot att få applicera igen, oavsett om det är skönhetssmink eller sfx. Jag saknar den sociala delen i det här, att få jobba med aniskten och människor. 
 
Men innan nåt av det så har jag morgondagen att se fram emot, då planen är att ta sig ut till Santa Monica Pier och beachen. Ifall vädret är lika underbart som det varit idag komemr det verkligen blie härligt!
 
Från en photoshoot för ett modereportage i Newz, foto av Jeanette Nilsson.
 
Kommentera inlägget här: