Friday, friday!

Jag skulle kunna sova i ett dygn, minst! Behöver verkligen den här helgen för återhämtning, det börjar slita på kropp och psyke att hålla det här tempot. Som tur är har jag inga på att göra nåt annat än njuta av solen de närmsta dagarna, plus ett litet äventyr för att pigga upp!
 
Jag öppnade andra gjutningen idag och den såg mycket bättre ut. Fortfarande lite luftbubblor men ingen total kollaps eller större katastrof, kanske kan nästa bli användbar. Sen har vi ägnat dagen till applikation av först slip latex delar och sedan varmskums blenders. Jag latade mig och satt modell hela eftermiddagen och fick ögonbrynen övertäckta, tycker 20-talsbryn är en stil att satsa på hädanefter!
 
Inte helt perfekt men det tar sig!
 
Kanske den bästa bild som någonsin tagits på mig, helt fantastisk!
 
 
Kommentera inlägget här: