Oakwood

Här sitter jag i en mysig soffa i det stora huset ute i skärgården och förbereder allt inför flytten till Burbank. Nu när jag åker tillbaka till LA på lördag flyttar jag in i en ny lägenhet i ett bättre område och med lite mer lyx. Vad sägs om swimmingpool, gym och tennisbana? Jag tyckte det lät väldigt trevligt! Och pool kommer vara ett måste för att ta sig igenom sommarmånaderna med värmen, finns risk för att smälta till en liten pöl annars. Det ska bli trevligt att flytta till ett nytt område också, helst då det i Burbank finns många filmstudios och annat roligt. Så även om jag inte vill lämna Sverige så blir det kul att komma tillbaka till LA!
Lite mer pappersarbete sen ska jag fortsätta med min nya bok. Fördelen med Sveriges ibland regniga väder är att man har en bra ursäkt att sitta inne och läsa ;)

Kommentera inlägget här: