Planeringstid

Och så var det dags att börja planera igen, växa upp och kanske ta tag i sitt liv lite. Nog för att jag är ledig och ska tillbaka till skolan sen men det vore bra att ha nånstans att börja när man landar i Sverige igen i sommar. Att bygga upp en karriär som frilansande, oavsett vilket yrka man väljer, tar tid. Ibland väldigt lång tid, och så lite flyt såklart. Jag har själv länge funderat på det här med agenturer, ifall det är värt nåt eller om det är bättre att vara helt egen. Men slutsatsen blev nu att man kan alltid försöka, därför mottages tips på bra agenturer tacksamt!
Annars så känner jag inte för att inrikta mig på något speciellt just nu, att kunna göra allt har varit mitt mål och kommer nog även vara min styrka. Och som man säger, omväxling förnöjer. Därfor ska det bli väldigt roligt att få göra tre veckors fördjupning i beauty härnäst, samt lite plåtningar vilket var väldigt länge sen nu!
 
Kommentera inlägget här: