Preparations

Sjukt galet väder här idag, ca 35 grader varmt! Jag vet inte hur jag ska överleva sommaren här, komemr smälta till en liten pöl. Tur att jag flyttar till nytt boende när jag kommer tillbaka efter lovet och det lutar mot en fin lägenhet med både gym och stor swimmimgpool. Får mer info om det imorgon så håll tummarna för mig!
Idag har varit näst sista dagen i sfx kursen och jag har suttit modell för en klasskompis som ni såg tidigare. Jag ska låna bilder på det så snart som möjlogt, resultatet blev riktigt grymt! Imorgon är det min tur att göra slutprov och jag har förberett så mycket som möjligt. Känner mig rätt så nervös, helst då vi kanske kommer få en mycket speciell gäst imorgon. Vill att min lilla sjöjungfru ska bli så bra som möjligt! 
Det är helt klart intensiva dagar nu och energin börjar ta slut. Jag har precis börjat packa inför flytten samtidigt som jag håller på och tillverkar saker för provet, det är helt klart ett bombnedslag i lägenheten. Ska bli skönt att åka hem!
 
Blue building, my schoooooool!
 
Kommentera inlägget här: