Zombie

Känner mig smått knäckt efter resan igår och alldeles för lite sömn inatt men ändå rätt så nöjd med att vara tillbaka i Los Angeles. Jag har haft lite strul med internet men nu verkar det fungera så jag sitter som bäst och kollar upp kartor och vad som finns i närheten. Tänkte ta en sväng runt i området och åka och handla senare idag, och som vanligt inser man hur opraktiskt det är vara utan bil de första dagarna på ett nytt ställe. Men det är bara att hoppa på en buss och se vart man hamnar!
Själva lägenheten har jag redan förälskat mig i, så mysig och fin. Och Oakwood är som en egen liten community, väldigt stort och här finns det mesta man kan behöva. Jag gick runt här imorse när jag ändå inte kunde sova och hittade både gymmen, poolen, matbutiken och dry cleanern. Det känns väldigt lugnt och rofyllt här och kommer nog inte bli några problem att trivas!

Kommentera inlägget här: