I don't wanna grow up

Hello little bugs!
Den här veckan är verkligen knas. Helt galen måste jag nog säga.. Imorgon har vi en liten mysig middag för de närmsta då jag passar på att säga hejdå till mina vänner, på lördag flyger jag till New York. NEW YORK CITY!! Och mitt uppe i allt det här så händer en massa annat spännande, läskigt, galet. Aja, idag har varit en riktigt "få saker gjorda-dag" och imorgon blir det jobb hela dagen och trevligheter hela kvällen. Och på tal om jobb så fick jag se det färdiga resultatet från från pressfotograferingen vi gjorde förra veckan för Hatt et Söner, bubbligt värre. Få bilder som jag är så nöjd med så det ska bli roligt att visa upp, samtidigt som det gav inspiration till en annan flask-relaterad plåtning som jag nu med andra börjat spåna på. Det här med att ha många bollar i luften verkar vara min grej. Tills vidare, ha en underbar kväll!
Crazy things going on this week, on saturday I'm flying over to NYC but that's not the only thing. Soon I will have a lot of grown up pionts, hopefully! Got some work tomorrow and I'm excited as always, especially since I got the photos from last weeks photoshoot and they are gorgeous
One and a half year ago, I had just moved to Stockholm, started my education at Makeupstudion, had darker hair and loved smokey eyeys. Things do change, and sometimes quickly..
Kommentera inlägget här: